tirsdag 10. juli 2012

Tilbakeblikk Hagefestival

Nå er hagefestivalen vår vel overstått og vi begynner å komme til hektene igjen. Vi holder på å samle sammen alle bildene vi har tatt gjennom helgen og det var ikke få til sammen. Mange jobbet hardt på forhånd med å få ting klart til festivalen og en av komiteene som var i sving var pyntekomiteen. De startet montering av pynten på fredag i øs pøs regn.

Men de startet med å lage krans på torsdag

Den ble svææær. Bergeniablader er brukt. Det så visstnok litt herjet ut der hvor Hilde hadde forsynt seg av bladverket.

Karin har begynt å fest hengebjørk i hønsenettingen

Chatrine har begynt på buen


Det ble litt klatring underveis

Det gikk med mange varebillass med hengebjørk og mange bøtter med blomster
Det ble litt tøy og strekk underveis


Veggen er ferdig pyntet- gjett om det tok noen timer

Bedehustomta ferdig pyntet før dagen
Inngangspartiet til Bedehuset fikk også litt pynt

Mer kommer senere. Må bare få samlet sammen litt flere bilder.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ble nok mer inspirert på hagefestiavalen deres enn jeg evnet å yte selv. Jeg har blogget om opplevelsen. Takk for at jeg fikk komme!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet om flere som ble inspirert. Det går rykter om flere "hager på staur" rundt om :-) Tusen takk for at du tok den lange turen hit.

      Slett